tisdag 17 september 2013

Magen 35+0

In i vecka 36 idag! Igår var det 5 veckor kvar till beräknad nedkomst. Det börjar bli ont om tid nu! 3 veckor kvar att jobba. Vi får väl se när hon behagar komma ut. Den allmänna stämningen på jobbet just nu pekar mot att alla tror det kommer bli tidigare än beräknat. Antagligen för att magen blivit så gigantisk! Veckans bilder tycker jag dock visar en ganska liten och nätt kula, vilket är långt från sanningen!

Trollet tar verkligen plats nu och jag kan i princip inte luta mig framåt alls. Tung och otymplig är jag, så det blir att ta sig ur säng och soffa en aning i sidled.

I helgen var det riktigt lugnt i magen, vilket var en stor kontrast till hur det varit tidigare under veckan, men nu är det fart igen! Så jag antar att om jag ändrar mina dagsrutiner så "stör" det även hennes.

Nu beräknas hon i alla fall väga någonstans mellan 2,5-2,8 kg. Tänk, en riktig bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar