torsdag 3 oktober 2013

Mini-cravings

Jag har inte direkt haft några cravings under graviditeten, vilket P hade sett fram emot, men jag får skov emellanåt då jag blir riktigt sugen på vissa saker. I början, när jag mådde som mest illa, hade jag ett riktigt sug efter pulvermos, sedan nyponsoppa och så dammsugare. Bakverket alltså! Och då var dessa saker typ det enda jag ville äta. Nu har jag definitivt inga problem med aptiten, och fikabröd tackar jag aldrig nej till! Senaste ca 2 veckorna har jag dock fått riktiga sug emellanåt efter hårdbröd (eller knäckebröd som man tydligen måste säga här i den södra delen av landet) utan något på och även efter salta pinnar. Så ge mig hårdbröd och salta pinnar så kommer jag sitta nöjd i soffan ett bra tag! Synd att det smular så fasligt bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar