måndag 25 februari 2013

Illamående

Efter en extremt trött helg, då jag i princip bara sovit eller önskat att jag sovit, så bestämde jag mig för att ta måndagen hemma från jobbet. Ge kroppen en chans att bara pusta ut. Så efter tio timmars sömn, fylld med konstiga drömmar, väckte en full blåsa mig. Och därefter drog ett rejält illamående igång. Värre än jag haft tidigare. Tyvärr så hjälpte det inte att äta frukost... Inte lunch heller. Och tyvärr så visar det sig att lilla trollet inte alls är förtjust i min favorit: Flygande Jakob. Det var bara kycklingen som gick ner och det var ändå knappt att det gick. Blä säger jag bara. Just nu är jag väldigt glad över att jag tog en hemmadag, men imorgon är det några möten som jag måste vara med på, så jag hoppas att magen lugnar ner sig. Idag är det helt enkelt jag, soffan och tvn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar